//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Pmr? *die*

Hello ebelibadi and baldi! Hehehe happy friday guys. Semoga sihat ya semua. Hm gosh! pmr is around the corner. Next week wei next week. Erm cuaknya yaallah semoga dipermudahkan segalanya. Harap sangat takda apa apa yang berlaku.

ByTheWay sorry ya sebab lama tak update blog. Harhar ((saya perasan ada org tunggu saya update blog)) sebenarnya saya sangat busy hahaha. Erm last update ,masa first ramadhan yaallah lamanya kan? Sekarang dah bulan berapa wei nak raya haji dah ni bruh aduh yg paling penting lagi 4hari nak pmr.

Wish me luck ya guys for my pmr. Doakan saya segalanya~ tipulah kan kalau cakap tak takut en? Hm. Berdebar weh ((dupdapdupdap)) jantung ku ini. Aku tak tau apa akan jadi hari pekse nanti sumpah takut. Kalau boleh tu nak tidur untuk seketika dah lupa segala masalah yang menyerabutkan kepalaku ini~

Sebelum saya mengakhiri entry saya pada kali ini saya ingin memohon maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki walaupun rabut tak panjang hahaha. Halalkan segala duit ke apa kalau berhutang hahaahabye. Assalamualaikum xoxo


Older Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)