//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
First Entry for this year!

Assalamualaikum guys. How are you? Ceh. Uhm. Ni lah first entry untuk tahun ni. Very tired and so lazzy to update new entry or something else. Hahahaha xD Merapu pulak ayat gua harini. Ok. Saya sebenarnya tak tau nak update apa pun actly. Hm tapi tulah nafsu gatal tangan dah dtg. Kena ikut jugak ah. lol.

Ok hari khamis haritu saya pergi masjid khalid al-walid. You know want we do? Kitorang saja lepak. Ehhh no lah! Ada kem. Actly saja je nak join sbb kan time cuti sekolah lagipun saja nak jumpa kawan-kawan kononnya. Tapi takda apa pun yg nak dicerita untuk kem haritu. Gambar je yg ada. 

Wanna see? Ok sekejap eh b. Saya masukkan untuk awak tengok. Takde banyak pun, sekeping je wak. Wait eh b :*


Comel tak kak ton ni? Hahahahaha

That all. Eh yg pasal new classmate. Serious talk saya tak suka semua classmate lelaki saya. Semua cam selfish tau tak? Eee. Nyampah kot. Tak reti nak bekerjasama pe semua. Cakai betul. Classmate perempuan tu okaylah jugak. Tapi classmate lastyear is better. Semuanya elok je. Senang nak handle.

Ok bye. Assalamualaikum x


Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)