//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Page 366 of 366


Assalamualaikum. Hm, hi awak semua. Mimi rindu korang sangat-sangat. Hahahaha. Cehcehceh. Over feeling je lebih. Hahahaha. Back to the title. Eh eh eh. Title tu bukan tengah trending ke sekarang ni dekat twitter? Hahahaha. Eh yeke? Tak percaya? em. Sekajap itew nak print screen ye awak.

Haaaaaaa. Ni hah ni hah. Lalalalalalala~ Okay ni apa kes lari pergi planet twitter ni. Hahahaha. Boleh pulak wujud si planet twitter ni. Okay okay~ Stop mimi stop. Okay back tu the title for the second time, kali ni dah takde dah melancong pergi planet twitter ke planet pesbuk or apa-apa planet jelah en.

Okay back. Actly aku tak tahu pun apa motif " Page 366 of 366 " ni naik terending sebenarnya. Hahahaha xD Okay buat malu. Bagi aku lah en. Bagi aku k bukan bagi orang lain. Bagi orang lain tu suka hati orang lain ah. Yang penting sekarang ni aku. Bukan orang lain. Orang lain Idon'tcare. Wuuuuu~ Tingginya egoku. Cehhh. Hahahaha.

Dah ah. Asyik melencong je dari tadi. Em okay. Bagi aku lah en maksud " Page 366 of 366 "is ....... Hahahaha. Okay setahun en ada 366 hari so maksud " Page 366 of 366 " tu mesti harini genap setahun dan bersamaan dengan 366 hari. Ehh, Betul ke? Hahahaha.Macam takde kena mengena je aku rasa. lol.

Okay kita masuk untuk topic yang kedua ye murid-murid. Hahahaha xD Em. Saya rindu meja sekolah yang selalu aku letak kasut ku yang cantik comel lagi menawan, rindu kerusi yang lelalu bontot ku yang ringgan kononnya berehat serta penyapu, penyodok, tong sampah dan kawan-kawannya. Ahhhhh~ Hahahaha.

Okay. Harini berapa haribulan pelajar?*cakap macam cikgu khamsah. lol. Tak baik ah kau mimi. Okay okay. Harini 31.12.12 en? bersamaan dengan hari yang terakhir untuk tahun 2012 ye awak semua. Hm, macam tak percaya je aku nak masuk form3 esok. Dah ah kena ambil PMR. Ah ah ah ah.

Nvm. Hm, dah beli kasut? Beg? Baju? Kain? Tudung? Stokin? Pencil box? Pemadan? Pencil? Liquid? Correction tape? Pen? Pambaris? dan adik berdik dia tu? Em. Macam tak penting je soalan aku tu. Hahahaha. Okay okay. Aku dah beli kesemua kelengkapan dengan cukup lagi secukupnya. Hahahaha. Beli semua benda tu tapi bukan bawa pun sebenarnya. Okayyyyyyy. Goodbye 2012 and say Hi to 2013. Dear 2013 , Please be awesome okar darl. Hm, Okaylah bye xx. Sorry sangat-sangat kalau terasa story kali ni terlalu panjang dari story sebelum ni. Bye xx Assalamualaikum.

Twitter: Click thissssss! . Tekan link tu kalau nak follow twitter saya tau awak. Bye :* iloveyou :')







Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)