//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Holiday To Sabah.

Hai awak :') Hihi ^^ Lama bukan aku tak update blog? Actly memang teringin sangat nak update blog. Kalau boleh tu tiap-tiap hari nak update tapi....hm, takde idea k.Kalau dah ada idea tu memang menanjang update punya ah :') Cerita Nak Gebang je aku. 

Okay back to the title dekat atas tu. Hm, 3 Desimber 2012 haritu. Aku dgn family pergi bercuti dekat sabah. Kitorang pergi  3 Disember 2012 dan balik sini 8 Disember 2012. Hihi ^^ First time actly nak kapal terbang. Kesian bukan? Hmm, Okay saya sedar :'( Haaaaa, biarlah first time pun asalkan dapat jugak naik dari orang lain ada jugak yg tak pernah naik :')

Jemput Tengok semua gambar dekat sabah. Sorry tak banyak sebab kamera banyak sangat. Tak sempat nak copy semuanya :')








Gua Gomantong. Cantik kan kan? Tengok tahi burung tu. Hahahaha. Geli wehhh~
Thisssssss! Gua gomantong, Sabah. Serious geli masuk gua ni. Bau tahi burung tu tayah ceritalah busuk dia tahap macam mana en. Yang lipas berkeliaran tu yang tak tahan tu. Hahahaha. Euw euw.

Haaaaaaaaa. Yang ni yang ni. Teringin sangat nak panjat gunung ni. Gunung apakah? Hahahaha. Gunung kinabalu beb. Nak naik tapi mama tak bagi. Tak cukup stamina katanya, Tp alhamdulillah dapat panjat sampai kaki gunung je. Sejut yang amat weh. Time ni dah pukul 4.30 camtu. Nak magrib dah.
Hm, tu jelah kot. Bukan ni je tempat yang kitorang pergi. Banyak lagi tapi tak sempat nak bergambar. Cukuplah mata je yang dapat tengok. And actly banyak lagi ni tapi..... Line slow cam kambing k. Sorry tau awak tau. Nanti kalau ada masa itew upload lagi k? Bye awak :* Assalamualaikum


Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)