//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Alhamdulillah. Memang takda rezeki .

 
Hi awak *lambai tangan*. Rindu saya tak? hihi ^^ lama gila aku tak update blog en en? Memang malas sangat-sangat-sangat-sangat nak update. hahaha X) banyak gila sangat aku -.-' Okay tengok title atas tu sekajap. Sekejap je bukan lama pun :') Okay dah. Hmm, actly aku dgn acap baru lepas break :/ Bukan nak kecoh satu dunia tapi nak share sikit-sikit je ni. Haiiish :/

Hm, maybe hubungan kitorang memang sampai sini je kot. Memang dah takde rezeki rasanya en? 6 months 6 day . Insyaallah aku takan lupa tarikh 22 may 2012. Jaga diri elok-elok k sayang? Janji dgn i tanak smoke lagi tau? Ingat pesan i okay? kalau elmie or sesapae jelah yg suruh you smoke balik jangan degar cakap dorang eh? ingat pesan i k? 

Memang masing-masing still ada perasaan cinta tu tapi ... macam aku kata tadi ah en takde rezeki maybe. Semua orang suruh sabar semua tapi aku? aku rasa macam aku takde perasaan pun ada. Tapi menangis jugak. Lol -.-' second time k aku menangis sebab lelaki. Haishhh -.- susahlah kalau macam ni.

And This !!!!! Nampak tak dalam kotak merah tu? Aku takan tukar bio tu. Insyaallah, kenangan tetap kenangan. Kenangan takan berulang ~ Cehh -.- And gambar dia dalam blog ni pun aku takan delete . Biarkan je. Aku nak simpan sampai bila-bila. Hihi ^^ iloveyou ex ♥ kbai. Assalamualaikum :')



Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)