//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Bicara Berirama ♥

Setelah sekian lama aku tak updated blog , baru harini aku terhegeh-hegeh nak updated blog . Hahaaaaa, ada sesape yg setia menunggu aku updated tak? Muahahaaaa , harap-harap adaaa . Raya dah lepas merdeka pun dah lepas . Hm, terlambat dah nak upload gambar bicara berirama haritu ♥ Act , aku memang nak sangat upload harituuu tapi .... Aku Busy  .Hahaaaa , Bayaklah kau punya busy mimi . Terlambat bukan bermakna tk boleh upload kan? Hahaaaaa , 

Macam pelik je tetiba Bicara Berirama aku kaitkan dgn merdeka and raya kann? Act , time merdeka harituu aku ada buat perfomen's dekat Dataran Merdekaa . And raya aku sesaja je kaitkan , harhar . Ehhh? Tengoklah gambar ni even tak berapa nak cantikk . Kbyeee :*


TRAINNING TIME ! 

Seriously rindu gila time ni ♥ time ni semua jurulatih control kitorang kawkaww gilaaaa . Sape tak ingat scripe je kena tarik depan . Time ni jugaklah aku gelabah nak salin scripe dekat tangan sbb tk ingat . Sumpah lawak gila kalau teringatkan time niiii balik .

*klik untuk tumbesaran*

Aku ada dekat situuu . Cuba try cari yang mana akuuu . Sumpah aku nampak gemok kat dlm tuuu . Sedih dooo ~ Yg tunduk berbaju biru yg dekat bawah tu ada kuning-kuning sikit and pakai tag warna biru yg senget tuuuu. Muahahaaaaa , Time ni kitorang semua belum dapat baju . And time ni semua tahan penat and dahaga sebab puasa

PERFORMEN'S DAY !


Daus and Wafa . Dorang dua ni nampak Sweet gila even tak couple . Act , aku jelose sbb tak dapat  bergambar dgn daus . Sedih okay sedih :-( 

Me with suhaily . Ohmyyyy ! my face , Pakai sunblock pun still hitam jugakk .Aku yg sebelah kanan tuu . Comel bukan? Muahaha :P

*Dari kiri* Kak nurin , Suhaily , Aku , and yg baju putih tu wafa . Aku sebenarnya tinggi dari dorang tp sesaja buat rendah . Hahaaaaaa , Yekeee?

Kak nurin , Suhaily and me . Orang lain semua degar ucapan Datuk Najib kitorang bertiga sebok nak bergambar . Almaklumlah jakun kononnyaaaa . Harhar , 

Me , Husna , and kak Nurin . Silau bukan? Act , time ni memang panas gilaaa . Balik je rumah tengok cermin muka dah terbakar . Pedihhhh kott ~ Kak nurin dgn husna comel en en?


Wuaaaaaaa~ rindu semua yg ada dalam gambar ni . Semua pandang depan je sbb cikgu anita ada dekat depannn . Kitorang tak dibenarkan bergerak even nak tengok heli tuuu . Kejam kan  jurulatih kami? Hahaaaaa *gurau .

AND DUA GAMBAR YANG TERAKHIR ....

Ni lah barang-barang utuk Bicara Berirama . Banyak bukan ? Ada dua yang takda kat situuu , Tag bicara berirama dengan KasutPROJOG . Muahahaaaa ,

Inilah tag kami . Comel bukan ? Muka Najib tuuuu? Hahahaaaaa , Abaikan jelahhh .

 

 

#P/s : Kebanyakkan gambar dalam ni diambil dari Bicara Berirama '12 KL Team .

 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)