//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
2 Month .

22 July 2012 , Harinie genap sebulan aku couple dengan acap. Tak tahu dia ingat ke tak :/ Hope dia still ingat lagi . Dia kata dia dah simpan tarikh tu dekat fhon dia.Entah betul ketidak . Hmmmm , maybe dia tak text aku and tak balas mention aku sebab marah dekat aku :/ Boyfriend mana yg tak jelouse kalau girlfriend dia bersayang-sayang dgn lelaki lain . Siap beriloveyou lagi.

Biy i nak you tahu nizam tu kawan i je kay . I layan dia mcm tu haritu sbb dia baru lepas break dgn girlfriend dia . I kesian tengok dia . You nampakkan dia buat relay dgn shazniey kan . Sorry sangat-sangat . Bukan sebab dia baru lepas break i nak ambil kesempatan dkt dia. Faham i please .

Alhamdulillah dah dua bulan pun kitorang tak pernah gaduh lagi . Harap-harap kekal sampai bila-bila . Doakan kitorang kay :* Assalamualaikum ~




Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)