//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Untitle


Hello readers :/ Setelah sekian lama tak updated blog rindu pulak kat korang . Standard lettuw budak sch busy kan ? Banyak folio nak disiapkan . Hari-II dgr cikgu potpetpotpet then bila habis masa keluar . Seronok nak ckp kat korang nie . Hihi, Kan best hari-II macam tu . 

Act. Takda story yg menarik pun yg nak cerita kt korang selain dari cerita pasal mamat poyo klas aku tu . Aku pun tk tahu kenapa benci sangat aku kat dia .Bytheway , walaupun aku benci dia an klau sehari tk nampak muka dia lain pulak perangai aku . Happy semacam je . 

If dia ada dlm kls aku jd badmood and malas nak belajar serta malas nk duduk diam kat dlm kls . Kenapa dan apa sebabnya pun aku tk pasti serta mengetahuinya ;P . Hari apa enth aku mimipi pasal dia . Maybe aku menyampah sngat die sehingga menyebabkan aku termimpi dia . 

Mimpi yg sngat lah bosan walaupun ada lawak kt dlm mimpi tu . Hihi , Lawak nak mampuiiih ! Dia ckp dgn aku gagap+pelat . Kelakar weyh . Alaaaaaah . Lupa scrip pulak dh . Ohmyyyyy ! Ihavetogo , Nak pergi hafal scrips . *Tipu* . Okay Assalamualaikum dan salam satu malaysia . 

Satu..Malaysia ..Satu..Malaysia :) 





Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)