//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Maluuu :P



Hello . Acano nie ? Ada org ajak aku Hang . Akuu xcukup HOT lgy nak hang dgan kau . Acano weyh ? K -.- msty korg blur kan ? Apasal lah minah nie tetiba ckap pasal Hang-hang nie ? Hahaaaaaaa. Panjang ceritonyaa . Takut korg mls nak baca pulak . Acano eh ? Haaaaaaa.Mcm nie sapa yg nak baca teruskan untuk sapa yg taknak tinggalkan page nie . Okayy ? Hahaaaa.
Aku ckap pasal syafiq nie . Bukan Shafiq ex couple aku tuu eh , Jgn salah anggap pulak . Yg nie syafiq yg laen . Cuba bezakan SYAFIQ dgn SHAFIQ ? Try beza cepat ! Hahaaaa.Mcm korg kenal pulak kan ? Lol XD masuk air sekejup .

Hari ahad  19/2/2012 die ajak aku hang . Tempat tuu dekat jee pun . Wangsa walk jee , Dekat dgn aku punya rumah . Lagypunn tempat tuu xhot manaaa .Sesuai lah dgan aku nie .Then aku tanya bila ? Nak thuu die kata ap ? Die kata sekarang . Gila tak terkejut akuu . Ingadkan minggu depan ke ap . Sumpah terkejut .Then aku jawanb cengginie , Sorry hari nie tak bole coz dah janji ngn member nak pergi rumah die .

Act , akuu saja nak mengelak daripada die . Maluu ah , Sapaa tak malu kan ? Dah lah aku xkenal die langsung . Tetiba ajak hang . Sorry tipuu . Maluu sebenarnya . Then waktu ptg tuu die call akuu dalam pukul empat lebih nak pukul lima macam tuu . Tpy aku xangkat coz aku tgah tido . Hahaaaaa.Penat buad kerja banyak ,Eceyh :)

Waktuu die call tuu tetiba teringad kat akim :'( Dulu waktu rapat dgan die , waktuu mcm tuu msty die call akuu .Klau xcall pun text akuu then bg thuu nak pergi maen futsall . But now :'( tak tahu nak ckp acano . Aku phm diee . Die PMR tahun nie . Die ckap nak belajar betul-2 sooo aku kena phm . K.Dahhh . Mls nak cerita pasal Akim :) Buad aku sedih jeee . K-.- Chawww <3




Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)