//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
Aku bukan kedekut !


Hello ebelibadih ! Eceyh :) Perasan tak blog aku ada shoutmix ? Sebelum nie takdaa kan ? Akuu baru jee letak semalam . Sorry shoutmix akuuu xlawaaa . Aku ambil yg simple-2 jee . Mls nak ambil yg lawa-2 , Serabut akuu tengok :) Hahaaaaa. Yg nie punn aku terjumpaaa kat google . Klauu sesapa yg nak aku follow die boleh tinggal kan jejak korg kat shoutmix akuu eh , Insyaallah klau xbusy akuu akan follow korg balek .

Yg pasal "Shoutmix" tuu bukan akuu punyaa story sebenarnyaa . Korg tahuu kan ap story akuu ? Apaa die ?     " Aku bukan kedekut " . Nak thuu tak acano ceritanyaa ? nak thu ? meyh aku story ? tuu punn klauu sudi nak dgar cerita akuu yg tak seberapaa niee :) Nak dgar ? okeyy akuu story . Tpy untuk org yg tak nak dgar boleh tekan pangkah kat ats tuu :)

Aku ada sorg kawan ,  nama die hamielia (enth betul ke tak aku eja ) . Kawan ? kayy , akuu anggap die sebagai kawan akuu walaupun die xanggap aku mcm kawan diee . Akuu xberapaa sukaa dgan diee . Bukan benci , akuu xsukaa perangai die jee . Classmate aku pun ramai yg xsuka . Bukan benci . Jgan salah anggap . Kayyy ! akuu storry pepanjang eh , Dgan tarikh-2 skali akuu masukkan . Hahaaaaa.

15/2/2012 -- Akuu bergaduh dgan die . Nak thu ap sebab ? Die slalu xbawak buku . Akuu bkan nak merendah - rendah kan die kee ap . tpy . Akuu xsukaa perangai die yg tuu . Dahh lah xbawak buku , Then xreti-2 nak pinjam . Akuu pun x bawak buku jugak tpi akuu pinjam . diee ? Haram laa kalauu nak pinjam-2 nie .

 Tak kee benggang aku kat die ?
Tension akuu dduk sekelas dgan die . Dah lah sekelas , sebelah aku pulak tuuu . Tension-2 ! Then diee cerita bagai nak rak kat member diee . Kononnya gengster laa kaan ?  Nak thuu ap diee story ?                              " Die ckp die sound aku beb " . Hahaaaa. Sumpah tergelak akuu bilaa dgr salah sorg member diee ckap yg diee "sound " akuu . Padahal haram xbuad punn . Gengster kann ? Gengster gilaa kauu ! Sumpah cuak akuu :) Hahaaaa.

16/2/2012 --Ktorg gadoh lagy .  Diee xbawak buku geo then curi buku akuu . Akuu tnya die , diee kata die ambil . Ambil org punya tnpa kebenaran namanyaa mencuri kan ? Huhh ! nyampah akuu . Akuu tnya cenggini:

Aku : Buku aku ke nie ?
Die : A`ah , kauu punya .
Aku : Mana buku kau ?
Die: Eleyh , kedekut gila kau nie ! 

Tengok ? Garang kan ? Garangnyaaaa . Takuut -2 :) Amik buku org then maki hamun org . Tak kee bodoh namanyaaa ? -..- kan dah kena ngan akuu ! Benggang gila waktuu tuu . Btw akuu bukan kedekut akuu cuma xsukaa kongsi-2 buku nie . Tak selesaa . Soooo , Please berubah !Klauu dulu yee , tpy skarang sorry :D



17/2/2012--Akuu gadoh lagy . Penat aih gadoh hari-2 . Nak buad acano ddk sebelah-2 kan ? Tpy ktorg gadoh dua org jee . Tak libatkan org laen kecuali diee . Diee libatkan member diee . Mampus kauu , akuu xkesah . Hahaaaa. Akuu mmg xsuka libat-2 kat org . Mls nak menyusahkan org . Heheeeee.
Die xbawak buku seni . Diee ckap cenggini :

Die : Weyh ? kertas satu . 
Aku : sorry x bawak buku conteng lah . 
Die : Koyak jee lah buku tuh . 
Aku : Sorry nie buku baru aku sayang . 
Die : Kertas tu x bawak masuk kubor punn . Koyak jee lah . 
Aku : Tolong mintak kat org laen boleh ? 
Die : Kedekut ! ( smbil buad muka benggang ) 
Aku :(ketawa dlm hty )
 
Hahaaaa. Mcm apo joo . Nampak sangad benggong . Ado bnyak lagy . Aku mls nak taip . Lenguh tangan . Heheeee .




P/S - Aku bukan nak menghina or whatever . Aku cumaa nak die sedar . Bukan nak bangga diri eh . Klauu kau terbaca sorry . Nakk kauu berubah jee . Siked pun jady lah :) 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)