//Lil' Moustache!
Follow Dashboard
cuti dua hari mcm cuti dua bulan

Hari nie gua nak story pasal HOMEWORK . Gua saked hty betul dgan cekgu-2 gua doe . Bagi homework berlambak - lambak . Cuti dua hari jee pun bukan dua bulan .. adoii ! lu org da siap hw ? klauu belum bagus yee .. ikut jejak gua eh ? klauu dah tahniah kerana menyiapkan .. bhahahaaa ;) nie gua bagi senboard besau punyaaa untuk lu org tengok , paham dan hayati .. hikhikhik!



huh ?-..- nmpak tak ? besau tak ? lalalalaaa ~ klauu xcntek sorry yooo .. gambar nie bukan wa buad eh . wa rembat kat google jee punnn ..  bhahahaaaa ..

Okay berbalik kepada topic aku tdi :) errrrr --' jup jup -.- akuu lupaa .. haaaa ! cekguu bg hw kat akuu banyak doe.. bukan akuu sorg eh . klauu akuu sorg xadil namanyaa kan ? die bg kat classmate akuu skali leww ... Dear teacher , kami cuti bukannyee 2 bulan .. 2 hari jeee punn .. asal bg banyak sngad huh ? cehhh -.- gengster tak ? hahahaaa ..

Akuu dah xlarat nak membuadnyaaa .. dah laaa bnyak . adush mak oiiii .. akuu dah jd mcm budak niee hah! cubaa tengok bawah jup




Tengok ? Nampak tak ? hahaaaaa .. klauu mls buad hw tidoo jeee .. xpayah buad kan ? heheee . tangan akuu dah naek lenguh da buad bendaa alah tuuu .. menat gilee .. niee punn ado lagi  yg xsiap .. hw akuu sentiasa xsiap ..  klauu siap pun soalan jee . jawapan jgan harap akuu nak cari sendiri kat buku teks tuuu .. tebal mcm hapee jee .. xmenarik langsung .. akuu hnyaa cari jawapan di buku kawan :) hahaaaa .. kementerian pun satuu .. buad laa buku teks yg nmpak menarik siked .. buad punn mcm hape jee .. sape nak bukak dan bacaa ? 


Okayy ... Chawww ! :) ASSALAMUALAIKUM   ...



Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Hello. mimi here. Thanks visit's my blog babe :* Have a nice blogwalking ya!

Saya sayang:

mama,abah,fahmi,nana,nini,miera,faizzatul,diana

I write what i want


Diary About


Let's contact!

Twitter:nrfarah_
Instagram:nrfarah_
wechat ID:nrfarah_
facebook:mimisyamimi



The Credits!

Template by : Dirah
Helped by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : mimi

Gendang-gendut tali kecapi, insyaallah jika panjang umur kita berjumpa lagi :)